תראה שמיל, גוגל ופייסבוק היא רשתות חברתיות שכבר עובדת היטב ומיצרות רווחים גדולים, מה שלא ניתן לומר על טוויטר הקטנה. מאחורי פייסבוק ניצב היזם והוגה הרעיון צוקברג כמו סטיב ג'ובס, ופייג' וברין מגוגל. היזם בחברה חשוב לו ליצר תועלת לציבור ולהוות הכיכר המרכזית של הכפר הגלובלי. לאחרונה כבר התקבלו אישורי הפצה חלקיים בסין. החברה הזו גם פיתחה ישומים רבים לטובת עולם הניידים מה שיצר התלהבות אדירה בקרב מליוני צעירים שנהנים בנוסף לתקשור עם חבריהם והחיפוש באתרים. מה שצוקברג מצהיר כל הזמן שחשוב לו שאתגר הצמיחה הוא עיקר המוטו שלו. המילה פייסבוק הפכה לחלק בילתי נפרד מהשיחה, וההשפעה ממשיכה להתפשט. הרשת החברתית היתה שותפה פעילה באביב העמים והיא נוטה להשתנות כל הזמן בהתאם לרחשי המשתמשים. פייסבוק משפרת כל העת את כלי חיפוש התוכן ובכך היא דוחקת את ענקיות החיפוש, גוגל, ייאהו ביידו ותחרות זו תישאר עוד זמן רב. חברת לינקדין צמחה להפליא וכך גם וויבו הטוויטר הסיני של חברת סינה. טוויטר אינה בקנה המידה של קרב הענקים הזה על המודעות הצרכנית. בסיסי הנתונים של גוגל ופייסבוק כנראה עומדים להשתלט בשנים הקרובות על כל המידעים האישיים של הגזע האנושי או לפחות אלה המחוברים לאינטרנט. בו נעקוב ונראה איך קוסטלו ינווט את טוויטר ומתי החברה כבר תייצר רווחים ושווי השוק שלה יעבור את 100 מיליארד הדולרים.