שני הסנט שלי בנושא -
כל החברות של "רשתות חברתיות" הן בועה אחת גדולה.
זה היפ שנמצא בשיאו במחינת שווי חברות אך אחרי שיאו מבחינה פרקטית - צעירים כבר משתמשים בפייסבוק משמעותית פחות מאשר לפני שנתיים
המודלים העסקיים של הרשתות מבוססים על הכנסות מפרסום - הבעיה שבניגוד לגוגל שמי שמחפש משהו מודעה עשויה להיות רלבנטית עבורו - בפייסבוק וטוויטר מי שמחובר ובאינטראקציה , לא "מחפש" כלום - לכן אפקטיביות המודעות משמעותית יותר נמוכה
בנוסף, גוגל מתרחבת לתחומים שמניבים הכנסות נוספות מחברות גדולות וקטנות כאחד - גוגל אפס כמתחרה לסביבה של מיקרוסופט ועוד - לאן ילכו טוויטר, פייסבוק, לינקדין ושות'?
מהיכן יגיעו הרווחים שיתמכו בשווי השוק הענקי של החברות הללו?
אנחנו נמצאים בשידור חוזר של התנפחות הדוט-קום, זה יסתיים בדיוק אותו דבר - יש דור שלם של סוחרים / משקיעים קטנים שלא חווה את הבועה ההיא, עכשיו תורו לצבור נסיון, ולבעלי הנסיון להרוויח.
מי זוכר היום את גיאו-סיטיס ? מה מצבה של יאהו? מיקרוסופט? אינטל?