שחקן, תודה רבה, מעניין ומועיל כתמיד.
בקשר ל TSLA (ובכלל, לכל מצב של תיקון טכני): האם יהיה נכון לעשות עליה שורט, כדי לרכב על התיקון ואז לונג? או להמתין על הגדר בזמן התיקון ואז לונג?
אושרה
שחקן, תודה רבה, מעניין ומועיל כתמיד.
בקשר ל TSLA (ובכלל, לכל מצב של תיקון טכני): האם יהיה נכון לעשות עליה שורט, כדי לרכב על התיקון ואז לונג? או להמתין על הגדר בזמן התיקון ואז לונג?
אושרה
מבחינה טכנית: צריך לקחת בחשבון, שלא כל פעם התיקון יהיה לעומק, יכול להיות גם תיקון לרוחב.
http://content.screencast.com/users/qjol/folders/Default/media/f8e557f0-b5aa-4fb5-8aaf-5f4b743d1aba/correction.JPG
לכן, the trend is your friend
דעתי בלבד, תקנו אותי אם אני טועה.
הטבע האנושי הוא להילחם בשוק, על מנת להצליח בשוק יש להילחם בטבע האנושי.
אבי תודה. הגרף ממחיש בצורה מאוד ברורה.
אושרה