x




מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 15

נושא: מניית טסלה

תצוגה בשכבות

  1. #6
    אם ההחזקה בתיק היא לצורך רווח קצר טווח - יש הימור כפול - שהמומנטום במניה ימשיך והשוק יעלה.

    לטווח ארוך - חשוב להבין שהממשל מעודד ייצור מכוניות חשמליות ונותן סיוע לחברות כ "תעשיית ינוקא":

    על כל מכונית שהחברה מוכרת היא מקבלת כ 12% זיכוי מס, וכל קונה מכונית של טסלה היום מקבל 7500 דולר זיכוי ממס - שיפסק לאחר מכירת כ 200 אלף מכוניות

    כל הרווח של החברה, כאשר תרוויח יהיה בזכות הסידור הזה - שהוא זמני לחלוטין

    במקביל, על מנת להצדיק את מחיר המניה , טוענים הקונים שטסלה תמכור הרבה יותר מכוניות בפלח שוק "פחות יוקרתי" - זה אומר לרדת ממכוניות של 70 אלף דולר (שזה בישראל יותר דומה ל 600 אש"ח!) לכיוון 40-50 אלף דולר ( בישראל - 300 אש"ח) - שם כבר יש מכוניות שנבנות בייצור סידרתי , שוטף , ע"י ענקי הרכב - ובריווחיות זעומה.

    חשוב לזכור שמכונית חשמלית הרבה יותר יקרה לייצור ממכונית רגילה - הסוללה יקרה, מכיוון שהרכב כבד בגלל הסוללה - משקיעים בשלדה קלה (טסלה בונה שילדה מאלומניום) ,אין יתרון לגודל בגלל שמייצרים כמויות קטנות (גם 50 אלף בשנה זה מעט מאוד בתעשיית הרכב) ועוד.

    מכיוון שלטסלה אין יתרון טכנולוגי והיא סה"כ מרכיבה מכוניות מחלקים שמיוצרים ע"י אחרים - בוודאי המנוע והסוללה - אין לה שום יתרון על פני ענקי הרכב שזה מגיע למכירת רכב חשמלי .

    בנוסף בטווחי מחיר של 40-50 אלף דולר ומטה, ובוודאי יהיה לה מאוד קשה להתחרות במחיר מול דגמים של מנועי בנזין / דיזל מודרניים בקטגוריה הזו. [הכוונה הפער שצריך הלקוח לשלם על מנת לקבל רכב חשמלי הדומה לרכב הרגיל מבחינת איבזור / יכולות]
    בניגוד לרוכשי מכונית ב 70 אלף דולר שקונים כי זה היפ ולא באמת משתמשים במכונית ליום יום, קוני מכוניות ב 40 אלף דולר משתמשים במכונית על בסיס יומיומי ולא נוטים לשים 40 אלף דולר כי זה "קול"

    בקיצור, השקעה מאוד ספקולטיבית
    נערך לאחרונה על ידי tby, 16.07.2013 בשעה 20:21

הרשאות

  • אתה לא יכול לפרסם נושאים חדשים
  • אתה לא יכול לפרסם תגובות
  • אתה לא יכול לצרף קבצים להודעותיך
  • אתה לא יכול לערוך את הודעותיך
  •  
מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות