x
  • "הצרכן של היום לא רוצה לצאת פראייר בעיני עצמו"תרי ישכיל, מנהלת מערך הפרסום והשיווק בבית ההשקעות פסגות, מנמקת את ההחלטה לצאת למהלך של מיתוג מחדש ("האסטרטגיה התרחבה"), ומסבירה מדוע בחרה להתמקד דווקא ביתרון הגודל ("אי-אפשר לבנות טקטיקה עסקית על מחיר")

    לא לחלק את הכסף שאתם עובדים בשבילו כל כך קשה לעשירים בקלות !!!
    מי שרוצה להרוויח מאות אחוזים על מוצר ולהתעשר בין לילה שיחפש לו ארץ אחרת !
    על החתום .
    עני ישראלי אבל לא פראייר !

    מקור המאמר: גלובס

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות