"זה מאוד קשה לפד כרגע בגלל הנתק הזה בין נתונים קשיחים לנתונים רכים," אמרה פרייזר בראיון. היא הוסיפה כי האופן הסופי בו תיושם מדיניות המכסים של ממשל טראמפ יהיה מכריע בקביעת היקף ההשלכות הכלכליות. "אנחנו רואים בשלב הראשון משיכה קדימה של הוצאות על ידי תאגידים עם המלאים שלהם וגם על ידי הצרכנים. ראינו זאת באפריל, הנתונים היו די חזקים בחזיתות אלה." היא מציינת כי בשלב השני, חברות רבות נמצאות במצב של "המתנה וצפייה", כאשר תוכניות השקעה וגיוס עובדים הואטו או הושהו.

לדברי מנכ"לית סיטיגרופ, גובה המכסים יקבע את עומק ההשפעה הכלכלית: "אם המכסים יעמדו על רמה של 10%, יהיה קל יותר לספוג את השפעתם. לעומת זאת, אם המכסים יגיעו ל-25% או יותר, מדובר בדינמיקה שונה לחלוטין, ואנחנו פשוט לא יודעים עדיין איך זה יתפתח."
למרות הסימנים הכלכליים המעורבים, פרייזר ציינה כי היא עדיין רואה יציבות בהוצאות הצרכנים. עם זאת, היא מזהה האטה בקצב ההוצאה בקרב אנשים בעלי הכנסה נמוכה יותר. לטענתה, ברגע שתהיה יותר ודאות בשוק, לקוחות החברה יהיו מוכנים לפעול בהתאם לצבר העסקאות ההולך וגדל.
בראיון, פרייזר הדגישה גם את המעורבות הגבוהה של לקוחות הבנק ברחבי העולם, כולל שרי אוצר ושרי חוץ המבקשים ייעוץ לגבי משמעות השינויים הכלכליים. "אנחנו באמת רואים מעורבות עצומה עם הלקוחות שלנו ברחבי העולם," אמרה, והוסיפה כי מדינות כמו טורקיה, מרוקו ומצרים פונות לבנק לקבלת עצה.
פרייזר סיכמה את הניתוח שלה בהבחנה בין ההיערכות לטווח קצר לבין האסטרטגיה לטווח ארוך: "מנכ"לים מסתכלים על הטווח הארוך וחושבים על השינויים המבניים הפוטנציאליים. מה המשמעות לאסטרטגיה שלהם? מה המשמעות לתצורות שרשרת האספקה שלהם." היא רואה את ההתמודדות העסקית כמתחלקת לשניים - היערכות להאטה מחד, והבנת ההשלכות האסטרטגיות ארוכות הטווח מאידך.
ההנפקה של רוטשטיין בינתיים לא מצליחה להתרומם
ההנפקה של רוטשטיין בינתיים לא מצליחה להתרומם
3cf היום, 22:56