x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    SHARONSHARON

    שורט

    על איזה חברות נוספות ביצעת שורט אם אפשר לשאול, והאם ביצעת שורט גם על מדדים? באותה הזדמנות אשמח לדעתך על הדאקס. תודה

    SHARONSHARON אתמול, 22:27 עבור לתגובה האחרונה
    שחקן מעוף

    לא להתיחס ברצינות - זה לא יקרה. מצער לראות עד...

    לא להתיחס ברצינות - זה לא יקרה.
    מצער לראות עד כמה הבורסה מנותקת ורק מחפשת איך להוציא עוד עמלות. הוספת יום מסחר = תוספת פקיעות שבועיות ראשון ושלישי = חלוקת המדד ל50 במקום 100 בכדי להניב עמלה כפולה....

    שחקן מעוף אתמול, 21:07 עבור לתגובה האחרונה
    שחקן מעוף

    ערב טוב. הקריסה שקנדל מתאר היא יורת תמונה פסימית...

    ערב טוב.
    הקריסה שקנדל מתאר היא יורת תמונה פסימית מוחצנת מאשר כלכלה אמיתית. לומר שאם הממשלה לא תשנה כיוון אזי המשק יקרוס זה הבוןטון
    של כל כלכלן ונאמר כנגד כל ראש ממשלה.
    בודאי שהממשלה הנוכחית היא...

    שחקן מעוף אתמול, 21:06 עבור לתגובה האחרונה
  • פוסטים אחרונים בבלוג

    דוידיק

    בגלל ה"בור" בתקציב, באוצר בוחנים את ביטול הטבת מס הקנייה על רכב חשמלי

    במסגרת הצעדים לצמצום החריגה מיעד הגירעון, נבחנת באוצר האפשרות לבטל את הטבת מס הקנייה על רכב חשמלי מ־2025 • איך השתנתה האג'נדה הממשלתית ומה המודל של גרמניה מלמד על מה שיקרה לביקוש לרכב חשמלי בישראל עם...

    דוידיק 12.05.2024 15:51
  • אנחנו בפייסבוק

  • אג"ח ממשלתיות בארה"ב הפכו להשקעה חמה: איך זה רלוונטי לישראלים

    ג'יי.פי מורגן ומורגן סטנלי פרסמו לאחרונה המלצת קנייה על אג"ח של ממשלת ארה"ב ל־5 שנים • אבל האם מה שטוב לענקים של אמריקה טוב גם למשקיע הישראלי הממוצע? המומחים חלוקים • וגם: האם אג"ח אמריקאיות עדיפות על המקבילה הישראלית?
    השאלה לאן הולכת הריבית בארה"ב הפכה משקיעים מסוימים לעצבניים במיוחד: משקיעי האג"ח הממשלתיות של ארה"ב. בשבוע שעבר פרסמו שניים מהבנקים הגדולים בעולם, מורגן סטנלי וג'יי.פי מורגן המלצת השקעה רותחת: זה הזמן לקנות איגרות חוב של ממשלת ארה"ב לטווח של 5 שנים. "זו הצניחה שחיכינו לה כדי לקנות", הסביר האנליסט מתיו הורנבך, ראש מחלקת אסטרטגיית מאקרו עולמית במורגן סטנלי את ההחלטה. הוא התייחס לירידה במחירי האג"ח הללו, שהובילה לעלייה בתשואה לפדיון לרמה של כ־4.1% (אם כי מאז התשואה ירדה מעט אל מתחת ל־4%).
    אבל האם מה שמתאים למורגן סטנלי וג'יי.פי מורגן מתאים גם למשקיע הישראלי? כיצד נחשפים לאג"ח של ממשלת ארה"ב, האם הן משתלמות יותר מהמקבילות הישראליות? ואיך שער הדולר שקל יכול לשנות את התמונה?


    "גם 2024 תהיה השנה של האג"ח"
    ראשית נסביר מה הביא את הבנקים הגדולים להמליץ דווקא עכשיו על האג"ח של ממשלת ארה"ב לטווח של 5 שנים. הורנבך העריך כי בקרוב התשואות ירדו בחדות, ומחירי האג"ח יעלו "בשל תמיכה תקציבית מופחתת, וסביבה מצננת (כלומר הריבית הגבוהה), קיימים סיכונים פוטנציאליים לתוצאות שליליות בנתוני הפעילות הכלכלית של ארה"ב, במיוחד בחודש פברואר, מה שמסמן שקיימת הזדמנות קנייה". מסורתית, מומלץ להשקיע באיגרות חוב ממשלתיות לקראת מעבר להורדות ריבית במשק. כשהריבית במשק יורדת, יורדות איתה גם התשואות למשקיעים. ולכן המומחים ממליצים לנעול את התשואות של תקופת הריבית הגבוהה לאורך זמן.

    עם זאת, לא כולם תמימי דעים לגבי עתידה את הריבית על הדולר, שעומדת על 5.25%־5.5%. יונתן כץ, האסטרטג הראשי בבית ההשקעות לידר שוקי הון, סבור בניגוד לבנקים האמריקאים שהתשואות הנוכחיות שמגלם האפיק הסולידי בארה"ב כבר נדיבות למדי. "מה שראינו בשבוע החולף בשוק האג"ח האמריקני, זה שהוא מתמחר הורדת ריבית מהירה מאוד, ואולי מהירה מדי, של ריבית הבנק הפדרלי", אומר יונתן כץ, האסטרטג הראשי בבית ההשקעות לידר שוקי הון. "השוק מתמחר היום בין 5 ל־6 הורדות, בשנה הקרובה (בזמן שהפד מדבר על 3 הורדות, ח"ש)".

    מקור המאמר: globes

    קישור למאמר המקורי
  • הודעות חשובות

  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות