x
  • הבנקים הגדולים מגדילים את הדיבידנדים

    על פי בחינה שערך הפד' לעמידות הבנקים במשבר כלכלי חמור, לכל 23 הבנקים הגדולים יהיה מספיק הון כדי לספוג הפסדים של עד 541 מיליארד דולר - במקרה הגרוע ביותר - גם אם האבטלה תגיע ל-10% והבורסה תרד ב-45%

    כמה מהבנקים הגדולים בארה"ב הודיעו על כוונותיהם להגדיל דיבידנדים לאחר שעברו את מבחן הקיצון השנתי של הפדרל ריזרב מוקדם יותר השבוע.


    לאחר נעילת המסחר ביום שישי, הודיע ג'יי.פי מורגן כי יעלה את הדיבידנד הרבעוני שלו ל-1.05 דולר למניה, לעומת 1 דולר. בנק מורגן סטנלי הגדיל את הדיבידנד ל-85 סנט מ-77.5 סנט, וולס פארגו העלה את הדיבידנד שלו ב-5 סנט ל-35 סנט, גולדמן זאקס העלה את הדיבידנד שלו מ-2.5 דולר למניה ל-2.75 דולר למניה, סיטיגרופ העלה ב-2 סנט ל-53 סנט, ואילו בנק אוף אמריקה טרם אם יגדיל את הדיבידנד שלו שעומד כרגע על 22 סנט.


    מדי שנה, הפד' בוחן את מצב הבנקים כדי לראות אם המאזנים שלהם תקינים מספיק כדי לעמוד במיתון חמור בכלכלה ובשווקים הפיננסיים. תוצאות שפורסמו ביום רביעי מצביעות על כך שלכל 23 הבנקים שהשתתפו יהיה מספיק הון כדי לספוג הפסדים של עד 541 מיליארד דולר - במקרה הגרוע ביותר - גם אם האבטלה תגיע ל-10% והבורסה תרד ב-45%.


    מניות הבנקים פיגרו מאחורי השוק הרחב לאחרונה, שכן קריסת כמה בנקים בינוניים מוקדם יותר השנה עוררה דאגות נרחבות לגבי הבריאות והיציבות הכללית של המגזר. עם זאת, "מבחן הלחץ" האחרון החדיר קצת אמון מחודש לשוק ונתן למגזר דחיפה יפה.


    כתוצאה מכך הדבר בא לידי ביטוי בביצועי מניות הבנקים כאשר מניית ג'יי.פי מורגן עלתה ב-4.9% מאז הסגירה ביום רביעי, וולס פארגו זינקה ב-5.1%, מניית מורגן סטנלי עלתה ב-1.7% ומניית גולדמן זאקס עלתה ב-2.8%.

    מקור המאמר: ביזפורטל

    קישור למאמר המקורי
  • הודעות חשובות

  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות