x
  • בנק אוף אמריקה: זה הזמן למכור מניות

    אסטרטגים בבנק אוף אמריקה טוענים כי בתחילת 2023 צפויה אבטלה גבוהה שתקשה על השווקים והצרכנים; הבנק החליט למכור נכסים שנמצאים בסיכון גבוה עד אשר יעבור זעם; אנליסטים צופים שפל בשוק המניות ברבעון הראשון של 2023
    אסטרטגים ב-BofA Global Research (בנק אוף אמריקה) BANK OF AMERICA -4.46% אמרו שהגיע הזמן למכור את העלייה בשוק המניות של ארה"ב לקראת עלייה פוטנציאלית בשיעור האבטלה בשנה הבאה.

    "דובים (כמונו) חוששים שהאבטלה ב-2023 תהיה קשה מדי עבור סנטימנט הצרכנים כמו האינפלציה ב-2022", כתבו אסטרטגים בראשות מייקל הרטנט, אסטרטג מניות עולמי ראשי ב-BofA Global. "אנחנו מוכרים סיכונים, מכיוון שהשווקים מגיבים יותר מדי באגרסיביות כאשר השכר שלילי". ארה"ב הוסיפה 263 אלף משרות חדשות בנובמבר, קצב גיוס עובדים חזק במיוחד שמאיים להאריך את התקף האינפלציה הגבוהה בארה"ב, מה שמעלה את החשש שמדיניות הבנק הפדרלי תישאר הדוקה יותר למשך זמן רב יותר. שיעור האבטלה עמד על 3.7%, בעוד שהשכר הממוצע לשעה עלה פי שניים מהתחזית של וול סטריט.עם זאת, אינדיקטור Bull & Bear של BofA קפץ מ-1.4 ל-2 בשבוע שעבר, מה שמצביע כי "אות הקנייה" לנכסים בסיכון קרוב לסיומו, לפי אנליסטים. "האינדיקטור עמד על הגבוה ביותר מאז מאי 2022 על תזרימי אג"ח שוריות יותר, טכניקות אשראי, רוחב מניות, ומיצוב קרנות גידור".
    הסנטימנט הזה זכה להד בבנקים אחרים בוול סטריט. מרקו קולנוביץ' מ-JP Morgan Chase & Co JP MORGAN -2.8% , שהיה פעם מהבולטים בוול סטריט, קרא למרידה של מחירי המניות בתחילת השנה הבאה, וטען כי ההתאוששות במניות הייתה מוגזמת לאחר אוקטובר, כשעליית הריבית של הפדרל ריזרב מכה את כלכלת ארה"ב. מייקל ווילסון ממורגן סטנלי MORGAN STANLEY -2.49% , אחד הדובים הקולניים ביותר שניבא נכון את המכירה בבורסה השנה, גם הציע שהמניות יגיעו לשפל חדש ברבעון הראשון של 2023.
    המשקיעים משכו 14.1 מיליארד דולר מקרנות מניות גלובליות במהלך השבוע האחרון. זה היה התזרים השבועי הגדול ביותר מזה שלושה חודשים, כאשר 6.1 מיליארד דולר מתוכם נמשכו מקרנות נסחרות ו-8.1 מיליארד דולר מקרנות נאמנות, על פי האסטרטגים של BofA Global. בינתיים, מקרנות מניות אמריקאיות נמשכו 16.2 מיליארד דולר בשבוע שעבר, המשיכה הגדולה ביותר מאז אפריל.
    ב-2022, BofA אמר שקרנות המניות ראו סכום הכנסה כולל של 207 מיליארד דולר, פחות מ"ההזרמה האופורית" של השנה הקודמת. לעומת זאת, המשיכות מקרנות אשראי בשנת 2022 בסך 316 מיליארד דולר ביטלו את כל התזרים של 2021.

    מקור המאמר: ביזפורטל

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות