x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    שחקן מעוף

    סקירה לשבוע 8.6.25

    בסקירה האחרונה הערכנו כי בטווח המיידי אנו צפויים לא רק להמשך עליה אלא לסקוויז של ממש בגלל האופציות השבועיות, ואכן קיבלנו תנועה אלימה מעלה בטרם נבלמנו סביבות 2730.


    אין כאן הפתעה, בדיוק כפי שהלונג...

    שחקן מעוף היום, 21:00 עבור לתגובה האחרונה
    פטריוט ישראלי

    משבר חוב ארהב

    שלום שחקן
    אומרים שמשבר חוב ארהב יצור משבר חמור ממשבר 2008
    בהנחה שזה נכון
    לא יותר כדאי לנתב את הכספים לשקעה במקום אחר שהוא לא ארהב?
    תודה מראש

    פטריוט ישראלי היום, 18:24 עבור לתגובה האחרונה
    אלה

    קווליטאו

    שחקן , כל הכבוד על הזיהוי של המניה, היא בתיק האתר ברווח של מעל 90%!
    בעקבות ההצלחה, מנכל החברה מבקש להקצות לו אופציות בשווי של 8.1 מיליון דולר.
    איך לדעתך זה אמור להשפיע על המניה והאם שווה להמשיך...

    אלה היום, 18:14 עבור לתגובה האחרונה
  • פוסטים אחרונים בבלוג

    אלה

    איך הגיעה יצרנית הבשר ששיחדה כמעט 2,000 פוליטיקאים לוול סטריט?

    JBS הברזילאית, יצרנית הבשר הגדולה בעולם, מעורבת כבר שנים בפרשות שחיתות, ובעליה, האחים בטיסטה, אף ישבו בכלא. בשבועות האחרונים, לאחר שנים של ניסיונות, קיבלה JBS אור ירוק להתחיל להיסחר בוול סטריט....

    אלה היום 18:16
  • אנחנו בפייסבוק

  • הקיפאון ברכישות בסופרמרקטים נמשך מתחילת השנה

    על פי נתוני סטורנקסט, בניטרול גל ההתייקרויות מכירות שוק מוצרי הצריכה עלו בעשרת החודשים הראשונים של השנה ב-1.2% בלבד - שיעור הנמוך מקצב הריבוי הטבעי של האוכלוסיה. החדשות הטובות: אוקטובר היה מוצלח לעומת אשתקד, למרות פחות ימי מכירה



    עליות המחירים שנרשמו מתחילת השנה, מובילות את שוק המזון לקיפאון ומעלות חשש שהשנה תסתיים בירידה במכירות. בעשרת החודשים הראשונים השנה, צמחו מכירות שוק המזון ב-2.5% בלבד. כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "כלכליסט".

    בניטרול העליה במדד המחירים של סטורנקסט המוערכת בכ-1.3%, מדובר בעלייה של כ-1.2% בלבד במכירות, שיעור הנמוך מקצב הריבוי הטבעי באוכלוסיה שמשמעותו קיפאון במכירות.

    משמעות הדבר היא ששוק המזון השנה במגמת קיפאון. גם מכירות כלל שוק מוצרי הצריכה FMCG (מזון, משקאות, טיפוח ונקיון) עלו מתחילת השנה בשיעור נמוך יחסית של 2.7% ביחס לעשרת החודשים הראשונים אשתקד.

    החדשות הטובות: באוקטובר החולף רשם שוק מוצרי הצריכה צמיחה של 3.1% ביחס לאוקטובר אשתקד. זאת, אף שהיו פחות ימי מכירה באוקטובר השנה לעומת אשתקד. בשנה שעברה לא היו כלל חגים באוקטובר ואילו השנה 3 ערבי חג, בהם הפעילות נמשכת חצי יום בלבד, כך שימי המכירה השנה היו חזקים יותר בהשוואה לשנה שעברה בעקבות עיתוי החגים.


    קוקה קולה נחלשה, שטראוס התחזקה

    על פי הנתונים, הירידה בנתח השוק של החברה המרכזית נמשכת והחברה החזיקה בתום עשרת החודשים הראשונים של השנה 6.8% מהשוק לעומת 7.2% בתקופה המקבילה אשתקד. ההיחלשות בולטת על רקע העלאות המחירים שביצעה החברה הן במשקאות הקלים, בבירה ובמוצרי מחלבת טרה המפוקחים ושאינם מפוקחים.

    מנגד, שטראוס שלא העלתה מחירים, רשמה עליה בנתח השוק ל-11.9% לעומת 11.6% בתקופה המקבילה אשתקד. יוניליוור שהכריזה בחודש שעבר על גל התייקרויות באמצעות צמצום כמויות בדגני בוקר, חטיפי שוקולד קליק ועוד, רשמה ירידה בנתח השוק ל-3.9% לעומת 4%, עוד בטרם נכנסו המוצרים המוקטנים למגוון בחנויות.

    גם נטו רשמה ירידה בנתח השוק ל- 3.6% לעומת 3.7%, עוד בטרם באה לידי ביטוי השפעת הירידה בצריכת טונה, על רקע הרעלת הטונה בסניף ארומה תל אביב בחודש שעבר. מתחילת השנה, מציגה תנובה מגמת ההתאוששות ועלייה בנתח השוק ל-14.3% לעומת 14.2% בתקופה המקבילה אשתקד.

    מקור המאמר: כלכליסט

    קישור למאמר המקורי
  • הודעות חשובות

  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות