x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    חיפושית כחולה

    סגירת חשבונות הבנקים בתיאלנד וויטנאם לפי הוראת ה-OECD שישראל חברה בו

    שחקן שבוע טוב,

    סגירת חשבונות הבנקים בתיאלנד וויטנאם לפי הוראת ה-OECD שישראל חברה בו

    האם ישראל ערוכה לנושא? יש לוחות זמנים?

    איפה עומד נושא השקל הדיגיטאלי?

    כבר שמענו את הנשיא האמריקאי שמדבר...

    חיפושית כחולה היום, 19:33 עבור לתגובה האחרונה
    מנחם

    יום הולדת לרנטגן

    יש כאן מישהו שלא עשו לו צילום רנטגן?

    היום, 8 בנובמבר, בדיוק לפני 130 שנה (1895),
    קיבל העולם את אחת מפריצות הדרך הגדולות
    ביותר במדע וברפואה.

    בשנות ה-80 וה-90 של המאה ה-19, פיזיקאים
    רבים חקרו...

    מנחם היום, 16:51 עבור לתגובה האחרונה
    מנחם

    אתה יכול לתכנן הכול אבל מישהו החליט אחרת

    הוא כתב שהחיים חסרי משמעות.
    הוא זכה בפרס נובל, ומת 3 שנים
    לאחר מכן, כאשר בכיסו נמצא
    כרטיס רכבת לא מנוצל.

    4 בינואר 1960.
    הסופר אלבר קאמי נסע במכונית הספורט
    המפוארת Facel Vega של המו"ל...

    מנחם היום, 07:37 עבור לתגובה האחרונה
  • אנחנו בפייסבוק

  • הקיפאון ברכישות בסופרמרקטים נמשך מתחילת השנה

    על פי נתוני סטורנקסט, בניטרול גל ההתייקרויות מכירות שוק מוצרי הצריכה עלו בעשרת החודשים הראשונים של השנה ב-1.2% בלבד - שיעור הנמוך מקצב הריבוי הטבעי של האוכלוסיה. החדשות הטובות: אוקטובר היה מוצלח לעומת אשתקד, למרות פחות ימי מכירה



    עליות המחירים שנרשמו מתחילת השנה, מובילות את שוק המזון לקיפאון ומעלות חשש שהשנה תסתיים בירידה במכירות. בעשרת החודשים הראשונים השנה, צמחו מכירות שוק המזון ב-2.5% בלבד. כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "כלכליסט".

    בניטרול העליה במדד המחירים של סטורנקסט המוערכת בכ-1.3%, מדובר בעלייה של כ-1.2% בלבד במכירות, שיעור הנמוך מקצב הריבוי הטבעי באוכלוסיה שמשמעותו קיפאון במכירות.

    משמעות הדבר היא ששוק המזון השנה במגמת קיפאון. גם מכירות כלל שוק מוצרי הצריכה FMCG (מזון, משקאות, טיפוח ונקיון) עלו מתחילת השנה בשיעור נמוך יחסית של 2.7% ביחס לעשרת החודשים הראשונים אשתקד.

    החדשות הטובות: באוקטובר החולף רשם שוק מוצרי הצריכה צמיחה של 3.1% ביחס לאוקטובר אשתקד. זאת, אף שהיו פחות ימי מכירה באוקטובר השנה לעומת אשתקד. בשנה שעברה לא היו כלל חגים באוקטובר ואילו השנה 3 ערבי חג, בהם הפעילות נמשכת חצי יום בלבד, כך שימי המכירה השנה היו חזקים יותר בהשוואה לשנה שעברה בעקבות עיתוי החגים.


    קוקה קולה נחלשה, שטראוס התחזקה

    על פי הנתונים, הירידה בנתח השוק של החברה המרכזית נמשכת והחברה החזיקה בתום עשרת החודשים הראשונים של השנה 6.8% מהשוק לעומת 7.2% בתקופה המקבילה אשתקד. ההיחלשות בולטת על רקע העלאות המחירים שביצעה החברה הן במשקאות הקלים, בבירה ובמוצרי מחלבת טרה המפוקחים ושאינם מפוקחים.

    מנגד, שטראוס שלא העלתה מחירים, רשמה עליה בנתח השוק ל-11.9% לעומת 11.6% בתקופה המקבילה אשתקד. יוניליוור שהכריזה בחודש שעבר על גל התייקרויות באמצעות צמצום כמויות בדגני בוקר, חטיפי שוקולד קליק ועוד, רשמה ירידה בנתח השוק ל-3.9% לעומת 4%, עוד בטרם נכנסו המוצרים המוקטנים למגוון בחנויות.

    גם נטו רשמה ירידה בנתח השוק ל- 3.6% לעומת 3.7%, עוד בטרם באה לידי ביטוי השפעת הירידה בצריכת טונה, על רקע הרעלת הטונה בסניף ארומה תל אביב בחודש שעבר. מתחילת השנה, מציגה תנובה מגמת ההתאוששות ועלייה בנתח השוק ל-14.3% לעומת 14.2% בתקופה המקבילה אשתקד.

    מקור המאמר: כלכליסט

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות