x
  • סחרור במחיר הביטקוין לאחר דבריו של שי ג'ינפינג

    נשיא סין אמר כי הוא רוצה לנצל את היתרונות הטכנולוגיים של הבלוקצ'יין ושלח את הביטקוין לזינוק של 40%; האנליסטים מזהירים מירידות




    שוק הקריפטו חווה כעת סחרור במחיר הביטקוין, לאחר שביממה החולפת עלה המטבע בצורה חדה - 40%, אל מעבר לרמה הפסיכולוגית של 10,000 דולר, צנח בהמשך בכ-25% u ומזנק שוב ל-9,400 דולר.


    התנודתיות החריגה מגיעה לאחר דבריו של שי ג'ינפינג, נשיא סין, אשר הדגיש את ההזדמנות המשמעותית שמביאה עמה טכנולוגיית הבלוקצ'יין, העומדת מאחורי המטבעות הדיגיטליים. לדבריו של ג'ינפנג, "חשוב מאוד שננצל את ההזדמנות כדי לפרוץ דרך עם האפשרויות שטכנולוגיית הבלוקצ'יין מציעה ונשלב אותה בפיתוחים המרכזיים שלנו".


    נזכיר כי מאז החלטת הבנק המרכזי של סין ב-2017, נאסר לחלוטין המסחר במטבעות קריפטוגרפיים במדינה, אך בד בבד המשיך הבנק המרכזי לעבוד על מטבע דיגיטלי משלו ואף צפוי להשיק אותו בקרוב.


    עם זאת, יש לציין כי המסחר במטבעות קריפוטוגרפיים מבוסס בעיקר על ניתוחים טכניים, ולאחרונה האנליסטים הדגישו כי המטבע הדיגיטלי מתקרב למבנה דובי, אשר יספק איתות לירידות נוספות כתוצאה ממעבר של ממוצע נע של 50 יום אל מתחת לממוצע נע של 200 יום.

    ג'ון טודארו, מנהל מחקרי מטבע דיגיטלי ב-TradeBlock, הגיב לסחרור שנוצר ואמר: "המערך הטכני היה נראה שלילי, אך התייחסותו של הנשיא שי ג'ינפינג לטכנולוגיית הבלוקצ'יין הייתה זרז חיובי בלתי צפוי שתפס את השורטיסטים לא מוכנים".


    מרואן גרקון, מנכ"ל פלטפורמת המסחר בקריפטו Amulet הדגיש גם הוא את השפעת דבריו של נשיא סין ואמר כי "היו הרבה מימושים, אבל אני חושב שהתנודתיות החריפה מגיעה בעיקר מדבריו של הנשיא מכיוון שאנשים יודעים שאור הירוק מצידו יוביל להתעוררות במדינה".


    "אם סין מעולם לא הייתה אוסרת על מסחר בקריפטו השוק היה היום הרבה יותר גדול", לדבריו של גרקון, שהוסיף, "אם סין במשחק, לדעתי, זה טוב לא פחות ואפילו יותר טוב מאשר אם ארה"ב במשחק".

    מקור המאמר: ביזפורטל

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות