x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    שחקן מעוף

    אסטרטגית אפריל - דיון !

    בוקר טוב.
    האסטרטגיה שבראש העמוד נעולה ותרכז תיקונים, השלמות
    וסגירה בלבד בכדי שניתן יהיה לעקוב אחריה בקלות ובפשטות.
    בשרשור זה הינכם מוזמנים להגיב, להאיר ולהעיר.
    המשך יום טוב.

    שחקן מעוף היום, 11:33 עבור לתגובה האחרונה
    שחקן מעוף

    אסטרטגית אפריל !

    בוקר טוב.
    שימו לב לדמיון בין מצבנו היום לדברים אותם ציינו באסטרטגית מרץ:
    "לאחר ראלי של 7%, בעיקר בשל סיבות לא מוצדקות (הורדת ריבית) אנו מתקרבים כעת למיצוי המהלך העולה. רמז לכך ראינו ביום המסחר...

    שחקן מעוף היום, 11:32 עבור לתגובה האחרונה
    שחקן מעוף

    10:13 ; 2013.09 בוקר טוב, לאחר הפקיעה כל...

    10:13 ; 2013.09

    בוקר טוב,
    לאחר הפקיעה כל שנותר הוא להתאים את הפוזיציות עם הנחת ריאבאונד מטה, שכן הפקיעה הייתה בשל התלהבות ציבור מיותר בד בבד עם היעדר מוחלט של שחקנים שסיימו אמש

    התיקון:
    קנית...

    שחקן מעוף היום, 11:14 עבור לתגובה האחרונה
  • אנחנו בפייסבוק

  • הירידות בפברואר הבריחו 2 מיליארד שקל מהקרנות

    לאחר חודש ינואר פנטסטי, שבו גייסה תעשיית קרנות הנאמנות 4.8 מיליארד שקל, הנפילות בשוקי המניות והאג"ח הבהילו את המשקיעים הפרטיים – שחזרו בינתיים לאפיקי המזומן והאג"ח הממשלתיות


    אחרי תקופה ארוכה של עליות, חודש פברואר היה קשה במיוחד לבורסות בישראל ובעולם. הציבור, שכבר נדמה ששכח כיצד נראות ירידות חדות בשוקי המניות, נבהל בתגובה לירידות בבורסות – וברח לחוף מבטחים. מנתוני בית ההשקעות מיטב דש עולה כי בחודש פברואר נפדה מקרנות הנאמנות בישראל סכום של 1.93 מיליארד שקל.
    את הפדיונות הובילו הכוכבות של 2017 - קרנות אג"ח כללי. אלה פדו לראשונה מאז חודש יוני 2016 את הסכום הגדול ביותר בתעשיית הקרנות – 1.1 מיליארד שקל.
    קרנות הנאמנות המנייתיות, שרק בינואר שברו שיא גיוסים חודשי של עשור, פדו בפברואר 360 מיליון שקל (בעיקר קרנות המתמחות בהשקעה במניות בישראל).
    קרנות האג"ח הקונצרניות, שהיו במומנטום חיובי רצוף מאז ספטמבר 2016, פדו סכום של 285 מיליון שקל. קרנות אג"ח מדינה, לעומת זאת, גייסו 195 מיליון שקל – והן היחידות מעבר לקרנות הכספיות ששמרו היקף גיוס חיובי בפברואר.


    מאבדים בראייה חודשית, מרוויחים בראייה שנתית
    רק בחודש ינואר גייסו קרנות הנאמנות בישראל סכום עצום של 4.8 מיליארד שקל. כך, למעשה, רוב המשקיעים שהצטרפו לחגיגה בשווקים בתחילת השנה ספגו ירידות חדות.
    במיטב דש מפרסמים גם את תחזית הביצועים של קופות הגמל לחודש פברואר, שיכולות להיות אינדיקטור להיקף הירידות בפברואר. לפי ההערכות של אבי ברקוביץ', ראש חטיבת האשראי וההשקעות הלא סחירות במיטב דש, קופות הגמל הגדולות סיימו את פברואר עם תשואה שלילית ממוצעת של כ־1%, עבור חשיפה ממוצעת של כ־40% למניות. לפי ההערכות, קופות הגמל המנייתיות איבדו בממוצע כ־2.5%. למרות זאת, מתחילת השנה רשמו קופות הגמל הכלליות תשואה ממוצעת חיובית, לפי ברקוביץ', של כ־0.4%.


    תעשיית קרנות הנאמנות מנהלת רבע טריליון שקל
    יש לציין כי מדד ת"א־35 ומדד ת"א־125 איבדו בפברואר עד 3.3% מערכם ומדד ת"א־90 ירד ב־4.5%. מגמה שלילית עמוקה נחוותה גם בשוקי המניות בחו"ל. מדד S&P 500 איבד 3.9%, מדד ניקיי היפני איבד 4.5%, ומדד דאקס הגרמני איבד 5.7%. תעשיית קרנות הנאמנות מנהלת נכון לסוף החודש כ־245 מיליארד שקל.

    מקור המאמר: כלכליסט

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות