x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    מנחם

    מתחת למיתות

    איש זקן ישב בצד הדרך ומכר אבטיחים.
    השלט עם המחיר היה פשוט וברור:

    אחד ב-3 דולר, שלושה ב-10 דולר.

    בחור צעיר ניגש, דפק על כמה אבטיחים,
    בחר אחד ומסר למוכר 3 דולר עבור אחד.

    הזקן לקח את הכסף...

    מנחם אתמול, 08:04 עבור לתגובה האחרונה
    abupeleg

    אג"ח הקטסטרופה

    מעבירות את נטל הנשיאה בנזקים מהתממשות אירועים אלה, מעבר לספים מסוימים המוגדרים בתנאי האג"ח, מחברות הביטוח למחזיקים, שבתמורה מקבלים קופונים גבוהים.
    מתחילת השנה הונפקו בעולם אג"ח קטסטרופה בהיקף שיא של...

    abupeleg 01.08.2025, 09:07 עבור לתגובה האחרונה
    ab-keren

    יתרון נוסף של קרן כספית - רוב בתי השקעות ובנקים...

    יתרון נוסף של קרן כספית - רוב בתי השקעות ובנקים לא גובים עמלה.

    ab-keren 31.07.2025, 21:13 עבור לתגובה האחרונה
  • פוסטים אחרונים בבלוג

    אלה

    למה דור ה-Z נוטש את מותגי היוקרה? תעשייה של 500 מיליארד דולר במשבר

    ארנו משקיע מיליארד דולר במניות LVMH בעוד הצרכנים הצעירים מתרחקים מהמותגים - ירידה של 7% במכירות לדור Z, האינטראקציה ברשתות החברתיות צנחה ל-40% מהשיא, ומחירי התיקים שיצאו מכלל פרופורציה מובילים להעברת...

    אלה 27.07.2025 19:23
  • אנחנו בפייסבוק

  • טראמפ רוצה להשקיע טריליון דולר בתשתיות - מה שסין כבר עשתה מזמן

    רק השנה השקיעה סין 1.4 טריליון דולר בכבישים, מסילות רכבת, גשרים ורשתות טלקום, וצריכה להמשיך להשקיע 2 טריליון דולר בשנה כדי לשמור על קצב הצמיחה הנוכחינשיא ארה"ב הנבחר דונלד טראמפ הציע להוציא עד טריליון דולר בתוך עשור כדי להפוך את התשתיות של ארה"ב למובילות בעולם. כלומר, חוץ משל סין.הכלכלה השנייה בגודלה בעולם כבר עברה את הסכום הזה השנה, עם הוצאה של 1.4 טריליון על כבישים, מסילות רכבת, גשרים, רשתות טלקום ותשתיות אחרות בעשרת החודשים שהסתיימו באוקטובר.התוכנית של טראמפ למדיניות "התשתיות של ארה"ב ראשונות" היא השתקפות של מודל ה"אם נבנה את זה, הם יבואו", רק בקנה מידה קטן הרבה יותר. סין הוציאה כ–11 טריליון דולר על תשתיות בעשור האחרון — יותר מפי עשרה מהסכום שטראמפ מציע לאותו פרק זמן. כלכלנים אומרים כי היא צריכה להוציא כ–2 טריליון דולר בשנה בהמשך כדי לשמור על קצב הצמיחה הכלכלית הנוכחי.תנופת הבנייה הזאת חוללה מהפך בכלכלה הסינית. 20 אלף הק"מ של מסילות הרכבת המהירה שלה מהוות יותר מ–60% מכלל המסילות בעולם, והיא עדיין לא סיימה, עם תוכניות להאריך את המרחק הזה ל–30 אלף ק"מ עד 2020. איך ארה"ב בהשוואה לכך? עדיף לא לשאול.למען ההגינות, כמדינה מתפתחת יש לסין הרבה פוטנציאל לבנייה לעומת כלכלה מפותחת כמו ארה"ב. מספר נמלי התעופה האזרחיים של סין גדל מ–180 ב–2011 ל–210 בשנה שעברה. נמל התעופה החדש האחרון שנבנה בארה"ב הושלם ב–1995.הבעיה של סין היא בעצם לא שהיא משקיעה מעט מדי בתשתיות — אלא יותר מדי. מישהו יצטרך לשלם יום אחד על כל מגדלי הדירות הפנויים, אזורי התעשייה הריקים ונמלי התעופה במחוזות מרוחקים שלא נעשה בהם כמעט שימוש, וערימת החובות ששימשו למימון כל הפרויקטים האלה רק גדלה יותר ויותר. הגדלת השקעות הממשלה מנוגדת להתחייבות שלה לתת לשוק השפעה גדולה יותר על עתידה הכלכלי של סין.יעילות גל ההשקעות הזה בתשתיות מוטלת אף היא בספק. יותר ממחצית מהן השמידו ערך במקום לייצר אותו, לפי מחקר של בית הספר למינהל עסקים של אוקספורד.עם גיל ממוצע של 22.8 שנה לנכסים קבועים בארה"ב — הישן ביותר מ–1925 - התוכנית להגדיל את ההוצאות על תשתיות מושכת בינתיים הרבה תמיכה. "לתוכנית של טראמפ אכן יש פוטנציאל להביא ליצירת משרות בטווח הקצר, וחשוב מכך — לתמוך ולהרחיב את כושר הייצור של הכלכלה בטווח הבינוני", אמר באחרונה לארי סאמרס, לשעבר שר האוצר בממשל ביל קלינטון ויועץ לנשיא ברק אובמה, בראיון לערוץ הטלוויזיה של בלומברג.אבל בכל הנוגע לתשתיות, "ארה"ב ראשונה" היא בעצם במקום השני והרחוק.

    מקור המאמר: themarker

    קישור למאמר המקורי
  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות