x
  • הודעות אחרונות בפורומים

    גרוס

    המכסים מצד אחד, השקל מהצד השני: האם למכור את מדד...

    המכסים מצד אחד, השקל מהצד השני: האם למכור את מדד S&P 500?


    החוסכים הישראלים במדד S&P 500 רשמו מתחילת השנה תשואה נמוכה (כ-4.3% עד סוף ספטמבר) לעומת המסלולים המקומיים (מנייתי 18%). זאת בשל שתי...

    גרוס אתמול, 16:10 עבור לתגובה האחרונה
    אלה

    ב.ס.ר הנדסה

    ב.ס.ר הנדסה, חברת התחדשות עירונית, גייסה 180 מיליון שקל בהנפקת אג"ח, ותחזור לדווח בבורסה בתל אביב. הביקושים בהנפקה הגיעו ל-280 מיליון שקל, כשהחברה בחרה בריבית של 6.25% ובמח"מ של 4.3 שנים. השבוע,...

    אלה 14.10.2025, 17:45 עבור לתגובה האחרונה
    דוידיק

    הפוטנציאל של קשרי מסחר בין אינדונזיה לישראל

    אינדונזיה היא כלכלה גדולה (17 בעולם, כ-1.4 טריליון דולר תוצר) עם כ-280 מיליון תושבים, מיקום אסטרטגי, וצמיחה יציבה של כ-5% בשנה. הנשיא החדש, סוביאנטו (מכהן מאוקטובר 2024), מקדם מדיניות כלכלית שונה...

    דוידיק 14.10.2025, 17:41 עבור לתגובה האחרונה
  • אנחנו בפייסבוק

  • הממונה על ההגבלים: "כלכלת ישראל רחוקה מאיפה שהיא צריכה להיות בנושא התחרות"

    מיכל הלפרין אמרה בוועידה הכלכלית הלאומית של "כלכליסט" כי היעדים שלה הם היבוא המקביל והגברת התחרות בתחום התחבורה הציבורית

    "כלכלת ישראל רחוקה מאיפה שצריכה להיות בכל הקשור לתחרות", כך אמרה היום מיכל הלפרין, הממונה על ההגבלים העסקיים בוועידה הכלכלית הלאומית של "כלכליסט" ובנק לאומי היום (ד') בתל אביב. זו הבמה הראשונה עליה נושאת הלפרין דברים בפומבי מאז כניסתה לתפקיד.





    הלפרין ציינה כי היבוא המקביל והגברת התחרות בתחום התחבורה הציבורית הם שני היעדים הקרובים שהיא מתכוונת להסתער עליהם.


    "אנו בודקים מקרה של ספק מזון ישראלי שכאשר נודע לו על מכולות שהגיעו לנמל עם יבוא מקביל הוא הגיע לנמל ורכש את כל המכולות והשמיד אותן. אותו הספק קיים נוהל והנחה את אנשיו המכירות שלו להגיד לנקודות קמעוניות ולא לספק סחורה עד שלא יעוף היבוא המקביל מהמדפים אלא דברים קשים", אמרה הממונה.

    הלפרין דיברה בשבחו של היבוא המקביל ואמרה כי "שוק תחליפי החלב שוק סבל מבעיות קשות. לאחרונה החלה שופרסל לייבא תחליפים והמחירים ירדו. הקמתי צוות חשיבה שיבחן איך יכולים להקל, לעזור ליבוא מקביל להכניס את הסחורה ביתר קלות".


    בצל חסימת כניסתה של אובר, דיברה הלפרין על הצורך לרענן את הרגולציה הישנה שחוסמת את הטכנולוגיה החדשה מלהיכנס לשוק התחבורה הציבורית. "היום באמצעות הנייד אפשר להיות פתוחים לאפליקציות בתחבורה שיתופית כמו גט טקסי, מובאיט, אובר ווייז שמתכוונת להיכנס לתחום. זו תחבורה ציבורית שלא הכרנו. מה שחוסם את הכניסה זה רגולציה שלא נבדקה עשרות שנים ומונעת את הכניסה. הגיע הזמן להיפטר לפחות מחצי מהרגולציה. היום כדי לקבל רישיון להפעלת מונית צריך לשלם כמעט רבע מיליון שקל. מה ההצדקה? הרגולציה מגינה על נהגי המוניות ללא הצדקה".

    יהודה בר אור ראש איגוד נהגי המוניות הארצי, שנכח באולם, פתח בצעקות מחאה: "את טועה ומטעה, בואי קודם לדבר אתנו". הלפרין הבטיחה לעשות זאת.


    [COLOR=#000000]"לפני כחודש פרסמנו את הדו"ח על שוק הגפ"מ (גז בישול) שם התרענו על הבעיות שיש בשוק הזה", תייחסה לחקירה הגלויה שנפתחה השבוע נגד

    מקור המאמר: כלכליסט

    קישור למאמר המקורי
  • הודעות חשובות

  • נתוני מסחר

  • מובילי צפיות ומעקב

    משתמש מספר עוקבים מספר צפיות
    תיקי מניות של חברי האתר
  • המניות הפופולאריות באתר

    דירוג שם מנייה מס' מנייה

    אין לך הרשאה

    אין לך הרשאה

  • תגובות אחרונות בתיקי המניות

מידע ונתוני מסחר -למשתמשים מחוברים בלבד. הרשמה/התחברות